آقای سید علی مسیبی جاوید = مسئول نوسازی و درآمد
شرح وظائف واحد نوسازی و درآمد
واحد درآمد
1) مطالعه و بررسی به منظور پیشنهاد منابع جدید و بازنگری منابع درآمد با همکاری امور مالی .
2) صدور دستورالعملهای لازم به منظور ایجاد تعرفه های مصوب عوارض و ارائه روشهای تازه برای گردش امور وصول عوارض جاری شهروندان .
3) اتخاذ تدابیر لازم بمنظور استیفای حقوق شهرداری .
4) بحیطه وصول درآوردن بدهی معوقه مودیان .
5) بررسی و پیگیری لازم در خصوص مشکلات و معضلات درآمدهاي شهرداری .
6) وصول درآمدها و ثبت اقلام درآمدي در دفاتر مالي شهرداري .
7) وصول تمام درآمد واحدهای مختلف شهرداری .
8) جمع آوري اطلاعات دقيق از طلب هاي شهرداري ، ادارات ، ارگان ها ، پيمانكاران ، اشخاص حقيقي و حقوقي ( مسكن ، ساخت و سازها ، كسبه ) جرايم كميسيون 100 ، ماده 77 و ....
9) جمع آوري اطلاعات مريوط به پيش بيني هر درآمد و ميزان وصولي آن .
10) شناسايي بدهي ادارات و ارگانها .
11) بررسي صدور مجوزهاي شهرداري ( پروانه ساختماني و ...) و امتيازهاي شهرداري.
12) شناسايي درآمد هاي معوقه شهرداری .
13) برنامه ريزي به منظور مطالعه و پيشنهاد منابع جديد و بازنگري منابع درآمدي .
14) اقدام لازم به منظور تهيه دفترچه عوارض محلي .
15) برنامه ريزي و اقدام لازم به منظور وصول تعرفه مصوب درآمد و عوارض شهرداري .
16) نظارت برجذب وصول عوارض و درآمد هاي وصولي و اتخاذ تدابير لازم براي جذب و وصول كامل و به موقع آن ها .
17) نظارت بر عملكرد كميسيون هاي مرتبط با شهرداري براي جذب عوارض و درآمد هاي مرتبط .
18) ارائه راهكارهاي اجرايي و كاربردي در خصوص وصول هر يك از كدهاي درآمدي .
19) شركت فعال در جلسات و كميسيونهايي كه شهرداري تعيين مي كند .
20) تنظيم و ارائه گزارش از فعاليتها و مشكلات اداره مربوطه به مديريت .
21) انجام سایر امور مشابه و دستوراتی که در حدود وظایف ارجاع میگردد .
22) تقسیط و دریافت چک جهت کلیه عوارضات.
23) اخذ چکهای ضمانتی جهت صورتجلسات توافقی فی مابین مودی و شهرداری و ثبت در دفاتر اسناد دریافتنی.
24) ارسال چکهای دریافتی به بانک و پیگیری در وصول آن.
25) پیگیری چکهای برگشتی و اقدام در وصول آن.
26) صدورفیش های درآمدی کلیه عوارضات دوایر مختلف شهرداری اصناف ،ساختمانی،تاکسیرانی،فضای سبز،خدمات شهر،نوسازی،عمران، شرکت در مزایده و مناقصه.
27) ثبت کلیه چکهای دریافتی در سیستم نرم افزار و صدور گزارشات مربوطه و همزمان ثبت در دفاتر اسناد دریافتنی .
28) محاسبه و صدور مفاصاحساب عوارض
29) پيگيري وصول مطالبات شهرداري.
30) تفكيك سندهاي حسابداري به كد درآمدي بودجه و ثبت در دفتر درآمد به صورت ماهانه