آقای سید ناصر حسینی منش = مسئول کارپردازی
شرح وظایف
- تهيۀ كالا و خدمات مورد نياز در چهارچوب مقررات مالي و دستورالعملهاي صادره، تحويل كالا و خدمات به واحد متقاضي از طريق سيستم انبار و اموال، همچنين تنظيم صورتجلسۀ كميسيون تحويل.
- بررسي لازم برای انجام معاملات جزئي با هماهنگي مسئول مربوطه و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداري.
- گرفتن مشخصات كامل و آدرس طرف معامله و مهر حداقل قيمت بر روي فاكتورها.
- انجام معاملات متوسط برابر با آيين نامۀ معاملاتي شهرداري و دستورالعملهاي مربوطه.
- نيازسنجي كل سيستم شهرداري بر اساس درخواستهاي رسيد شده از واحدهاي تابعه و انجام هماهنگي لازم با شهردار.
- دريافت درخواستهاي خريد از مسئول واحد و ثبت در دفترهای مخصوص، گرفتن استعلام بها از فروشندگان و پيمانكاران معتبر برای خريد و يا انجام خدمات.
- به تأیید رساندن فاكتور، خدمات و جنس مورد نظر قبل از خريد، توسط مسئول مربوطه در شهرداري از نظر كيفيت و قيمت.
- تحويل كالا به انبار.
- تنظيم اسناد كليۀ قبضهای تلفن، آب، برق، گاز و... .
- كنترل كليۀ امور خريد و تعمير وسایل نقليه و فرستادن خودروها به تعميرگاههاي مجاز.
- تكميل اسناد كالاهاي خريداري شده، گرفتن برگ مفاصا حساب دارايي و ارائۀ آن به امور مالي به منظور تسويۀ حساب.
- حفظ و حراست از تنخواه گردان در اختيار.
- انجام به موقع امور ارجاع شده با توجه به اولويتهاي تعيين شده به وسيلۀ مقام مافوق.
- اجراي دقيق آيين نامه ها، دستورالعملها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
- انجام ساير امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظايف.