جمعه, 24 مرداد 1399
عنوان : سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری راه اندازی شد.
تاريخ :
 ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ 
ساعت : ۷:۳۴:۳۵

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

همزمان با هفته شهرداری ها و دهیاری ها  سامانه ۱۳۷ شهرداری لالجین راه اندازی شد.

📲این سامانه که با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرداری لالجین راه اندازی شد.

🟤شهردار لالجین گفت: سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ یکی از راه های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری است تا بتوانند درخواست ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی حوزه های کاری شهرداری و مدیریت شهری اعلام نمایند.

⚪️حمید محبی افزود: نحوه ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکت پذیری شهروندان لالجین ، از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.

🟣وی گفت: پیام های مردمی در این سامانه تحلیل می شود و در تصمیم گیری و برنامه ریزی مدیران شهری برای بهتر شدن خدمات به شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.

 🔵شهردار لالجین با بیان اینکه سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیام های شهروندان جهت پاسخگویی به آنها است اظهار کرد: نقاط ضعف هر بخش یا خدمات شهرداری با توجه به پیام های واصله شهروندان ، بررسی و راهکارهای مناسب جهت مرتفع نمودن مشکلات اتخاذ می گردد.

🟢این مقام مسئول گفت:شهروندان عزیز می توانند از ۴ طریق تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ و ثبت پیام صوتی و یا ورود به پورتال اینترنتی سامانه به آدرس www.137-lalejin.ir و یا استفاده از نرم افزار اندروید چشم شهروند و همچنین ارسال پیام کوتاه نسبت به ثبت نظرات و پیشنهادات و همچنین مشکلات موجود در سطح شهر اقدام نمایند.

🟡مهندس محبی به ویژگیهای سامانه  ۱۳۷ شهرداری لالجین اشاره کرد و اظهار داشت:
🔹تسهيل ارتباط شهروندان با شهرداري از طريق خدمات الكترونيكي و گسترش خدمات شهر الکترونیک
🔹كاهش مراجعات حضوري شهروندان براي پيگيري امور و در نتیجه کاهش سفرهای شهری و ترافیک
🔹افزايش حيطه نظارت و كنترل مديران شهرداري
🔹دريافت نظرات و پيشنهادات شهروندان
🔹ايجاد بانك اطلاعاتي از  مشكلات شهر با هدف طبقه بندي و بررسي دقيق و آماري مشكلات  بصورت منطقه ای و محله ای
🔹افزايش احساس تعلق و مسئوليت شهروندان و بهبود رضايتمندي آنها
🔹افزايش مشاركت و نظارت شهروندان بر امور شهري
🔹بررسی میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری
🔹شناسایی شهروندان مسئول و مشارکت آنها در امور شهرداری
🔹مشارکت در تصمیم گیری های شهری
🔹افزایش کیفیت خدمات شهرداری
🔹كاهش مراجعات حضوري شهروندان براي پيگيري درخواست ها را از فواید این سامانه برشمرد.


تعداد بازدید : 95

DOURAN Portal V4.6.0.0

V4.6.0.0