• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 588
  • کد خبر : ۲۰۷۷
به مناسبت 5 مرداد سالروز برپایی اولین نماز جمعه صورت گرفت
دیدار شهردار و شورای اسلامی شهر با امام جمعه محترم لالجین

در این دیدار که به مناسبت 5 مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دفتر امام جمعه شهر لالجین برگزار شد آقای مهندس محبی شهردار لالجین با تبریک فرارسیدن این روز، گزارش مفصلی از روند خدمات رسانی شهرداری به شهروندان محترم در حوزه های مختلف را بیان کردند.

مهندس محبی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین وظایف و رسالت های شهرداری رسیدگی و توجه به امور فرهنگی و اجتماعی شهر می باشد گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه از جمله برگزاری مراسم و نشست های فرهنگی و حمایت مادی و معنوی از مراکز فرهنگی شهر را ارائه نمودند.

ایشان  در ادامه به به تشریح فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری در بخش های مختلف پرداخته و آماری از فعالیت های صورت گرفته در بخشهای زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر ارائه کردند.

ایشان مقدار آسفالت تسطیح شده در سال 97 تا کنون را 15000 تن بیان کردند که در مقایسه با سالهای گذشته رشد چند برابری داشته است.

آقای شهردار در ادامه به بیان برنامه های آتی شهرداری در حوزه های مختلف شهری پرداختند.

در ادامه جلسه آقایان طالع رادی و صبوری و سرکار خانم اکبری بهروز از اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز هر کدام با تبریک سالروز برگزاری اولین نماز جمعه به بیان نکاتی در خصوص خدمات رسانی به شهروندان و عملکرد شورای اسلامی شهر پرداختند.

در پایان نیز حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سیفی امام جمعه محترم با تقدیر از کارهای صورت گرفته توسط شهردای به بیان نقطه نظرات در این خصوص پرداخته و در خصوص اهمیت و جایگاه نماز جمعه توضیحاتی را بیان فرمودند.

در این جلسه از طرف شهردار و شورای اسلامی شهر با اهدا لوح سپاس از زحمات امام جمعه محترم تقدیر بعمل آمد.  

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0